i'm in love!

I helgen har min mor & far varit här och hälsat på, mysigt.

Först & främst så fick vi en ny säng, yes ni hörde rätt. Efter att ha haft ett sovrum som så smått såg ut som jerusalems förstörelse så ser det nu underbar ut! Gud va mycket en säng gör!

Vi inhandlade en SÖRUM från Ikea för
995 kr + två ribbbottnar á 89 kr & landade då på 1173 kr vilket är väldigt överkomligt för en säng tycker jag.
Först skulle mamma o pappa sponsra lite men det slutade med att vi inte betalade nåt egenligen..
gulle-päron har jag.

image44


Dagen efter åkte vi med gammelsängen till soptippen & efter det åkte vi till blomsterlandet & där fann jag my new love.
Dessa underbara orkidéljus i rosa, de passar perfekt i mitt brun och rosa färgade matrum.

image47



image46

En förpackning med 6 st av dessa godbitar kostar 29 kr


 




Kommentarer
Postat av: SAM

skitsnygg säng. o billig definitivt!

2008-04-20 @ 20:36:09
URL: http://mintsmak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0