I won!!!..AGAIN!

Alltså jag verkar vara inne i nåt typ av stim.. I förra inlägget skrev jag att jag vunnit ett pris från mellmine, kul tänkte jag som aldrig vinner något!

Så idag när jag kommer hem efter att ha stretat mig hem i värsta stormen så finns det en kommentar från marita som har http://frisortips.blogg.se/ ...

"Snacka om att du verkar ha flyt i tävlingar. Du har vunnit första priset i min Goldwell-tävling=)"

Detta pris har ett värde av 1038 jäkla spänn! 
Priset  innehåller följande:


-          Mousse

-          Spray

-          Glansspray

-          Lotion

-          Pumpspray

-          Creme-wax


how lucky am i??

Okej, detta handlar inte om inredning men var bara tvungen att berätta! wohoooo!

Marita, you saved my day!

                                                                             
image41

Kommentarer
Postat av: Michaela

men ååh det ville ju jag vinna :) hehe.
Grattis!

2008-03-29 @ 22:22:49
URL: http://www.michaelaboren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0