makeover slutförd.

Nu har jag bestämt mig för att skippa Holen från IKEA, jag tror jag klarar vi med den förvaringen vi har & då är det ju faktikst onödigt att baxa in massa stuff som bara tar upp plats.. tyckte det blev väldigt ljust & luftigt när jag fick bort den där röda saken i hörnet.. Om jag senare skulle känna att jag behöver mera förvaring så är det ju bara o svänga förbi IKEA!

I övrigt känns det verkligen som ett helt nytt rum, det blev som sagt mycket ljusare vilket gör att det känns större.. färgerna ger en lyxig känsla också tycker jag.

Så slutsatsen är att jag nu är vääldigt tillfreds med mitt nya badrum...
det som jag ska göra nu är bara att köpa några fina vita krukor att förvara mina halsband i så jag får bort dem från väggen!


                                                                                                 FÖRE

        

EFTER

               

Kommentarer
Postat av: Susanne

Fräscht och hög mysfaktor:)

2008-03-09 @ 14:22:57
URL: http://sussh.blogg.se
Postat av: Kim

Fint :)

2008-03-10 @ 08:46:32
URL: http://grebdnil.blogg.se
Postat av: Ida

ah skit tjusigt! =)

2008-03-14 @ 15:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0