Fint utanför dörren...

På förfrågan från Marika tänkte jag nu tipsa om lite fina växter som du kan plantera & ha utanför dörren även nu när frosten kommit...

Ajania
Bergeternell
Bollkryss
Höstaster
Ljung
Lobelia (busk)
Klockljung
Penningblad
Prydnadskål
Silverek
Silvergirland
Silvernjurvinda
Skärmlavendel
Sommarljus
skimmia
Veronika



Själv har jag silvergirland & skimmia samt någon liten art av myrten i min, dennes överlevnad kan jag inte garantera men den har inte tagit någon skada hittils..=)
 jag har även dekorerat med en mörkgrön pumpa samt lite dammgrå sisal (kokosfibrer) i krukan.

Hoppas du hittade några bland dessa som kan prysa din trapp

Kram!


Kommentarer
Postat av: Ellas Inspiration

Hej!



Äntligen får jag en stund över att hälsa på och säga att det är verkligen jätteroligt att du är med och tävlar om grytvantarna!



Imorgon drar jag en lycklig vinnare...



Lycka till!



Kram Karin

2008-11-06 @ 17:33:26
URL: http://ellasinspiration.blogg.se/
Postat av: Milena

Saaa harligt med vinter och vinter pynt pa stan speciellt dom dar frostiga!

2008-11-09 @ 16:26:19
URL: http://milenamutavcic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0