back in the game...

hej alla!

Nu var det ett tag sedan, har haft mycket o göra & sedan har jag varit hemma & hälsat på la familia =) det var mysigt.. längesen jag såg dem...

Idag har jag & Hanna varit på Ikea, det är ju alltid lika trevligt!
jag inhandlade hela 3 saker:
Ett ljus i glaskopp med någon typ av juldoft kanel typ, en tvål på family avdelning som låg i en jättefin plåtlåda & doftade chai samt en hjärtanhoya till joel.. en liten kruka med ett hoya blad som såg ut som ett hjärta, mest spännande blir att se vad som händer med den =)




nu ska jag dricka kaffe..
 hej svej





Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan.. De här var Elin. Ja hörde av mig till dig förra veckan å frågade om du kunde hjälpa mig med min blogg... Och ja skulle höra av mig denna vecka.. Kan du fortfarande..? Kram

2008-10-22 @ 15:03:47
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0