Buketten

Nu känns det som att blogg.se vill sammarbeta med mig igen...

Så här kommer bilder på brudbuketten jag gjorde idag



Här har jag börjat med basen av plumosus & rosor



Här sitter nästan alla rosor på plats, lite täckning saknas



Här är den färdig, & jag har för att sätta min egen touch på den,
lagt till svart naturbast för att matcha det svarta handtaget.
Basten är fastsatt i rosorna med mörka pärlnålar



strike a pose hehe.
(håller tyvärr buketten lite snett)



Imorgon väntar en annan typ av brudbukett samt corsage & näbbstav

tschüss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jätte fint Ida, tycker det riktigt sprakar av kärlek när jag ser den buketten =D kraam

2008-10-07 @ 21:34:58
Postat av: Hanna

va tyckte Joel om bilden;) fick han några vibbar:D

men han kanske gillar brudbuketten vi gör imorrn istället;)

ses imorrn!!

kramkram

2008-10-07 @ 22:03:58
Postat av: Mathilda

Hej vännen!! Jag har upptäckt att jag nog inte kommer va ute på msn speciellt mkt. Bara så du vet. Åhh din blogg är ju så jätte snygg!! Puss!

2008-10-08 @ 11:33:26
URL: http://mathildak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0