Exponering

Idag har vi börjat på vår tvådagars exponering. Vi betyder jag & Hanna...
Vi har valt att gör en höstig exponering med lite tocuh av halloween. Idag kom vår leverans & med den kom våra demonblommor/djävulsorkidéer (tacca).
Oh holy moses säger jag.
Jag hade väntat mig en inte allt för stor växt vilket jag misstog mig på för denna var allt annat än liten.
Det är grön växt med en enda blomstängel som bär upp en blomma som är väldigt svår att beskriva..
den liknar ett monster eller någon typ av insekt...
 den är svart och består av yttre blad, inre blommor samt långa spröt...






vi klädde in krukorna i svart chiffong & fäste med svarta nålar...

Efter detta fixade vi ordning våra santinipumpor som är oasisbollar som vi gjort pumpalika med santini (minichryssanthemum) samt trollhassel...



här ligger de tillsammans med vanliga pumpor...


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej. Låter kanske konstigt men blev tipsad om att du skulle kunna hjälpa mig med min blogg. Jag vill ha en header men vet inte hur man gör. Anna.

2008-10-13 @ 18:02:23
URL: http://cervix.blogg.se/
Postat av: Li

Hej Ida, jag kunde inte skicka något mail till dig angående min blogg. Kram Li

2008-10-13 @ 18:30:43
Postat av: Anna

Det jag vill ha hjälp med är att få en bild där namnet står. Längst upp alltså. Tycker att den är väldigt naken där och skulle bli mer personlig med en bild.

2008-10-13 @ 18:56:46
URL: http://cervix.blogg.se/
Postat av: Ida

hej Li!



vad konstigt att u inte kunde maila..



vilken adress mailade du till?



mvh ida

2008-10-13 @ 19:21:01
URL: http://pimpmyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0