Uppdatering..

Hej alla läsare!

Inte skrivit på några dagar eftersom blogg.se har bråkat lite eller varit under uppdatering eller något annat liknande..

Ska visa vad vi gjort de senaste dagarna..

I måndags gjorde vi nivåbuketter...
I min är det sedum (kärleksört), aconitum (stormhatt), lime-vita rosor, limonium, monsterablad, läderblad samt galaxblad.
Blev rättså nöjd faktikst, fick bra respons på den.



nivårbukett

Efter det började vi på våra kransar til begravningskransarna, de skulle lindas med cypress.. det tar ett tag kan jag säga om det ska vara snyggt..



Mitt, Hannas & Petras bord...



Petra visar vad man annars kan göra med begravningskransar...


Idag, tisdag, fortsatte vi med kransarna...



Min krans färdiglindad med cypress..



Oasisen är fastsatt, dags att börja med dekorationen..



Min påbörjade deko, ska färdigställa den imorgon.
har använt mig av rosa nejlikor, rosa gemini & eucalytus.. ev ska jag ha i lite andra blad senare..


På återseende!

Puss o kram




Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag ska anlita dig som florist på mitt bröllop sen ;D

2008-09-16 @ 19:57:20
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0